آبگرمکن دیواری یکی از ابزارهای جدید برای ایجاد خانه ای با مصرف انرژی بیشتر است. بر خلاف واحدهای استاندارد ، که به طور مداوم آب را گرم و دوباره گرم می کنند تا همیشه داغ باشد ، آبگرمکن های دیواری با مشعل های گازی پر قدرت یا سیم پیچ های الکتریکی ، آب را فوراً تولید می کنند. بله ، این گرمایش فوری به انرژی بیشتری احتیاج دارد ، اما چون نیازی نیست آب دوباره و دوباره گرم شود ، مانند مدل "مخزن" استاندارد ، سیستم های بدون مخزن در کل انرژی کمتری مصرف می کنند.

طبق گزارش، که این وسایل را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده است ، آبگرمکن های دیواری مجهز به گاز در مقایسه با آبگرمکن های ایستاده تقریباً 22٪ کارآمدتر هستند. آیا صید وجود دارد؟ بله و خیر. در شرایط مناسب ، آبگرمکن دیواری بهترین گزینه است. با این حال ، بهتر است قبل از ارتکاب ، مزایا و معایب این سیستم های نسبتاً جدید را بسنجید.

قبل از اینکه به مزایا و معایب آبگرمکن های ایستاده و دیواری بپردازیم ، اگر قبلاً می دانید که بخواهید یک آبگرمکن جدید (با مخزن یا بدون مخزن) تهیه کنید ، آیا به این فکر کرده اید که چگونه هزینه آن را پرداخت کنید؟ اجازه دهید ما کمک کنیم! زیر را کلیک کنید و ظرف 30 دقیقه تأیید شوید (بدون بررسی اعتبار)!

اکنون اعتبار مالی آبگرمکن جدید خود را دریافت کنید

اکنون ما چندین مزیت و موافق آبگرمکن را بررسی خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک آبگرمکن ایستاده یا یک آبگرمکن ایستاده برای شما مناسب است.

طرفدار شماره 1: آب گرم فوری


آبگرمکن های دیواری پس از بیرون آمدن آب سرد از لوله ها از شیر آب ، می توانند تقریباً بلافاصله جریان بی پایان آب گرم را تأمین کنند. بنابراین ، در یک سطح بسیار ابتدایی ، این واحدها می توانند قول خود را در مورد تأمین گرمایش بدون مزاحمت مخازن ذخیره بزرگ بدهند.

شماره 1: دمای ناسازگار


نظرسنجی که در بالا ذکر شد ، دمای متناقض آب را به عنوان یکی از بزرگترین شکایات خریداران عنوان می کند. این مسئله معمولاً ناشی از عدم توانایی آبگرمکن در ارسال همزمان آب گرم کافی به چندین خروجی است. همچنین ، گرم کننده های بدون مخزن همیشه در صورت باز بودن شیر آب (مثلا هنگام اصلاح یا شستشوی مسواک) همیشه روشن نمی شوند.

طرفدار شماره 2: طول عمر بیشتر


مزیت قابل توجه واحدهای دیواری ، طول عمر بیشتر آنها است. یک آبگرمکن استاندارد و با کیفیت بالا تقریباً یک دهه دوام خواهد آورد ، در حالی که مدل های دیواری دو برابر طولانی تر عمل می کنند. انتخاب مدل دیواری با دوام بیشتر می تواند هر 10 سال یک صاحب خانه را از نیاز به تعویض نجات دهد.

شماره 2: هزینه اولیه بالاتر


طول عمر بیشتر آنها واحدهای دیواری را ذاتاً گران می کند. قیمت متوسط ​​مدل آبگرمکن ایستاده حدود 500 دلار است در حالی که ارزان ترین گزینه های بدون تانک از 1000 دلار شروع می شود. نصب این مدل های تخصصی گران تر نیز هستند ، بنابراین هزینه های کارگری باید در برچسب قیمت کلی لحاظ شود.

طرفدار شماره 3: هزینه های کمتر ماه به ماه


گرچه این سیستم ها گران ترند ، اما کارایی بیشتری نیز دارند. در واقع ، نشان می دهد که آبگرمکن های دیواری 22٪ کارآمدتر از مدل های استاندارد هستند. پس انداز ماهانه ممکن است اسمی باشد ، اما صاحبان خانه انتظار دارند سالانه صدها دلار پس انداز کنند.

شماره 3: تأمین محدود آب گرم


آبگرمکن های دیواری جریان دائمی آب گرم را تأمین می کنند ، اما منبع تغذیه نامحدود نیست. مدلهای استاندارد همزمان چندین گالن آب را گرم می کنند - برای دوش گرفتن یا شستن ظرفها تنها مناسب است. اما اگر فردی در حال دوش گرفتن ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی باشد (یا دو نفر همزمان در دو حمام مختلف دوش می گیرند) ، آبگرمکن بدون مخزن مجهز به وضعیت لازم نیست. یک آبگرمکن ایستاده که بسته به مدل بین 30 تا 80 گالن را می تواند ذخیره کند ، در تهیه آب گرم به طور همزمان به چندین خروجی مشکلی نخواهد داشت.

طرفدار شماره 4: صرفه جویی در فضا


آبگرمکن های دیواری بسیار کوچکتر از آبگرمکن ایستاده هستند. نصاب ها معمولاً آنها را بر روی یک دیوار در مکانی نامشخص در زیرزمین سوار می کند. در خانه های کوچکتر ، صرفه جویی در فضا سود خوبی است.

شماره 4: تجهیزات اضافی اغلب لازم است


نرم کننده آب معمولاً برای اطمینان از عملکرد صحیح آبگرمکن دیواری ضروری است. بدیهی است که این تجهیزات اضافی به برچسب قیمت اولیه واحد می افزاید. یک نرم کننده همچنین مزایای صرفه جویی در فضا را نفی خواهد کرد ، زیرا نرم کننده بزرگ (علاوه بر کیسه های نمک لازم) فضای کنار آبگرمکن دیواری را اشغال می کند. در واقع ، این دستگاه در واقع ممکن است فضای بیشتری نسبت به یک آبگرمکن ایستاده اشغال کند.

 

طرفدار شماره 5: بودجه ویژه و تخفیف های مالیاتی


آبگرمکن های دیواری از آنجا که کارآیی بیشتری دارند ، اعتبارات مالیاتی فدرال را دارند که به جبران هزینه نصب شیب دار کمک می کند. از دسامبر 2016 ، دولت فدرال 10٪ اعتبار مالیاتی را در مورد هزینه کلی خرید و نصب یک آبگرمکن دیواری پیشنهاد کرد. آبگرمکن ایستاده دارای مجوز Energy Star نیز واجد شرایط 10٪ تخفیف مالیاتی هستند.

 

هر دو مدل الکتریکی و گازی موجود است


آبگرمکن های دیواری اغلب از طریق گاز طبیعی تأمین می شوند ، اما مدل های برقی نیز در بازار موجود است. بسته به زیرساخت های برق یک خانه ، یک واحد غیر گازی ممکن است مسئله تغییر مسیر خطوط گاز یا سرمایه گذاری در سایر تغییرات گران قیمت و پرمشغله را حل کند.

 

یک ملاحظه نهایی


بهتر است قبل از انتخاب نوع آبگرمکن برای خانه ، جوانب مثبت و منفی هر یک از گزینه ها را در نظر بگیرید. اگر آماده تهیه یک آبگرمکن دیواری یا یک آبگرمکن ایستاده در خانه خود هستید ، با کارشناسان بامین تهویه تماس بگیرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن ایستاده در لینک روبرو : آبگرمکن ایستاده